پشتیبانی: info@iliad-electronic.ir
پیگیری سفارش: 09221612009
۰
سبد خرید


جهت خرید ، سفارش خود را در سایت ثبت کنید ، مراجعه حضوری به هیچ عنوان پاسخ داده نمیشود.

​مشکل درگاه پرداخت برطرف شده

در صورت انصراف و بازگشت از صفحه پرداخت بانکی سبد خرید خود را میتوانید از ناحیه کاربری و منوی سفارشات پیدا کنید​​​​​​​
<<وارد سایت شده و از منوی سفارشات سبدهای خرید قبلی خود را ملاحضه کنید>>

فروشگاه ینک های مفید |​​​​​​​ گارانتی محصولات

​گارانتی محصولات

مروزه توجه به کیفیت و افزایش خدمات، جهت رفاه حال مشتریان یکی از مهمترین چالش ها و وظایف شرکت های تولید کننده و توزیع کننده کالا بوده و خدمات پس از فروش یکی از اصول مهم جهت ضمانت کیفیت کالا و جلب رضایت مشتریان می باشد. مجموعه فنی و مهندسی با توجه به اهمیت این موضوع سعی بر این داشته تا مشتریان،  همیشه از بهترین کیفیت و بیشترین خدمات جهت جلب رضایت کامل برخوردار باشند. در همین راستا پاسخگویی به مشتریان، رسیدگی به مشکلات و مشتری مداری سرلوحه کار این مجموعه بوده که در نهایت باعث گشته تا مشتریان همیشه از خدماتی بیشتر از دیگر شرکت های مشابه برخوردار بوده و در کمترین زمان ممکن از بیشترین خدمات و بهترین کیفیت برخوردار باشند.
 
گارانتی طلائی :

گارانتی طلائی  کاملترین خدمات گارانتی برای محصولات تولیدی  می باشد.
گارانتی طلائی  شامل موارد زیر می باشد :

تعویض دستگاه معیوب تا مدت 1 سال پس از تاریخ فروش.
ارتقاء و آپدیت نرم افزاری دستگاه ها تا مدت اتمام زمان گارانتی بدون محدودیت دفعات.
تعمیر دستگاه معیوب در صورت عدم رعایت نکات فنی دستگاه و شرایط گارانتی و یا پس از اتمام مدت گارانتی با نازلترین هزینه.
 
گارانتی نقره ای :

گارانتی نقره ای مخصوص دستگاه های توزیع شده توسط فروشگاه  بوده و ضامن کیفیت دستگاه ها و همچنین آرامش مشتریان می باشد.
گارانتی نقره ای  شامل موارد زیر می باشد :
تعویض دستگاه معیوب تا مدت 5 روز پس از تاریخ فروش ( با محاسبه زمان ارسال و دریافت مشتری)
تعمیر دستگاه هایی که پس از اتمام مدت تست، توسط کاربر دچار خرابی گشته باشند (پس از بررسی و با احتساب هزینه )(تنها دستگاه هایی که امکان تعمیر آنها میسر می باشد)
 
شرایط استفاده از گارانتی محصولات :
قبل از ارسال دستگاه خود به گارانتی، راهنمای دستگاه را دقیق مطالعه کرده و به سوال و جواب و نکات فنی مربوط به دستگاه خود (در صفحه محصول) مراجعه و در صورتی که از درست کار نکردن دستگاه اطمینان حاصل کردید، دستگاه خود را پس از هماهنگی با واحد پشتیبانی جهت بازبینی فنی به دفتر تهران فوشگاه  ارسال نمایید.
لازم به ذکر است که هنگام ارسال دستگاه جهت گارانتی، در یک برگه مورد خرابی دستگاه و در صورت دانستن علت خرابی، توضیحاتی در این زمینه به همراه آدرس کامل خود و نام و شماره تلفن خود ارسال نمایید. در صورتی که این برگه به همراه محصول ارسال نگردد، دستگاه مورد بازبینی فنی قرار نخواهد گرفت.
دستگاه های ارسالي جهت گارانتی مي بايست داراي شرايط زير باشد:
عدم وجود آثار ضربه، ضایعه فیزیکی و سوختگی قابل مشاهده در کالا
قرار داشتن در محدوده زمانی گارانتی
عدم دستخوردگی هولوگرام و سایر برچسب های گارانتی
عدم وجود آثار دستکاری بر روي قطعه
ارسال فاکتور فروش در صورت تمام نشدن مدت گارانتی، ارسال نکردن فاکتور به منزله پایان مدت گارانتی می باشد.
 
آدرس دفتر کرمان : بلوار کشاورز کوچه 2 ساختمان پگاه واحد 21 
کدپستی: 7618833848 فروشگاه آنلاین ایلیاد الکترونیک
** در صورتی که خرابی شامل مفاد برگه گارانتی موجود در جعبه دستگاه نباشد، پس از تماس تلفنی هزینه تعمیر دریافت می گردد.
** ارسال دستگاه از فروشگاه بصورت رایگان و از طریق پست سفارشی می باشد. در صورتی که می خواهید دستگاه بعد از بازبینی فنی از طریق پست پیشتاز و یا تیپاکس ارسال گردد، می بایست مبلغ 10000 تومان به همراه دستگاه ارسال نمایید.
** دستگاه هایی که مدت زمان گارانتی محصول پایان یافته است، قابل تعویض نبوده و در صورت تعمیر هزینه تعمیر و ارسال محصول دریافت می گردد.
** لازم به ذکر است، در صورتی که برگه اطلاعات شامل آدرس، علت خرابی و شماره تماس به همراه محصول ارسال نگردد، شرکت مسئولیتی در قبال پیگیری گارانتی نخواهد داشت.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش